Pokud se vaše firma bez webových stránek dostala tak daleko, možná vás zajímá otázka: zda vůbec pro svoje podnikání potřebujete webové stránky? Jaký to má smysl mít webové stránky, když moje firma bez nich je úspěšná?
Krátká odpověď je, že nikdo jiný nebyl lepší nebo neinvestoval čas a peníze do svých webových stránek pro podnikání. Web nabízí širokou škálu výhod pro malé i velké podnikatele a většina roste meziročně exponenciálně, stejně jako samotný internet.
Stále jste přesvědčení, že webové stránky nepotřebujete? Sepsali jsme pro Vás deset největších výhod, které může vaše firma získat pomocí webových stránek.
Osm důvodů, proč potřebujete web i pro vaši firmu
1. Díky webové stránce budete vypadat profesionálně
84% dnešních spotřebitelů si myslí, že díky webové stránce je vaše firma důvěryhodnější než společnosti, které mají pouze profily na sociálních sítích. Váš web je také ideálním místem k předvedení jakýchkoli odborných certifikací nebo ocenění, která vaše firma má.
Kromě toho vám vlastní web umožní vytvořit firemní e-mailovou adresu (např. info@vasedomena.cz), která přispěje k profesionální úrovni veškeré vaší emailové korespondence, zejména pokud jste k podnikání dosud používali osobní e-mailovou adresu.
2. Váš web může prostřednictvím vyhledávačů (Google, Seznam, …) přilákat nové zákazníky
Možná jste spokojeni se současnou situací svého podnikání, ale každá společnost zažívá obrat zákazníků. Chcete-li podpořit další vývoj, musíte přilákat nové zákazníky. Jedním z nejlepších způsobů, jak to udělat, je zviditelnit se na internetu.
Dobře optimalizovaná webová stránka může vašemu podnikání pomoci zařadit se do řady hledaných výrazů a přilákat stálý proud nových zákazníků. Za pomocí SEO optimalizace k vám na webové stránky zamíří více zákazníků, kteří hledají přesně to co vy nabízíte.
3. Můžete jasně předvést své produkty a služby
Můžete ukázat potenciálním zákazníkům, co při práci s vámi získají, a to zobrazením vysoce kvalitních fotografií na vašem webu.
Můžete také využít fotografie svého podniku, provozovny, abyste lidem poskytli představu o tom jak to u vás vypadá.
Další věcí, kterou můžete udělat, je zveřejnění důležitých informací o vašich produktech a službách na vašem webu, abyste se ujistili, že přitahujete ty správné zákazníky. Pokud například provozujete restauraci , možná budete chtít ve svém jídelním lístku označit všechny položky, které neobsahují lepek, aby lidé s celiakií nebo jinými formy nesnášenlivosti lepku, díky nimž je lepek nebezpečný, věděli, že se mohou najíst ve vašem podniku.
4. Na svém webu můžete zobrazovat své nejlepší recenze
Zobrazování nejlepších uživatelských recenzí nebo hodnocení na vašem webu budí u zákazníků stejnou důvěru, jako by jim služby, produkt atd. doporučili známí. Recenze jsou perfektním důkazem, jak potencionálnímu zákazníkovi ukázat, že je na webu správně. Že s vašimi službami či produkty byli spokojeni i další zákazníci.
Pokud se vaše firma objevila v článcích z novin nebo populárních místních blogů, můžete je také uvést.
Zveřejnění vašich nejlepších recenzí na vašem webu slouží také k druhotnému účelu vytvoření stálého archivu. To znamená, že i když weby s recenzemi třetích stran v budoucnu vymažou, budete mít i nadále přístup ke svým nejlepším recenzím.
5. Web může povzbudit zákazníky, aby vás kontaktovali
Web je skvělým místem pro snadné zpřístupnění vašich kontaktních informací potenciálním zákazníkům. Dokonce můžete své kontaktní informace zveřejnit v záhlaví nebo zápatí, aby se zobrazovaly na každé stránce.
Na webových stránkách je taktéž možné umístit kontaktní formulář pro snadnější kontaktování.
6. Svůj web můžete integrovat s Mapami Google, aby vás lidé mohli snáze najít
Web vám umožní vložit mapy přímo do vašeho obsahu. Některé podniky mají mapu vloženou přímo na svou domovskou stránku.
Integrovaná mapa usnadňuje lidem, kteří ve vaší oblasti netráví mnoho času, najít vaši firmu. To je obzvláště skvělé, pokud pořádáte různé akce, protože by mohly přilákat lidi, kteří by jinak netrávili čas v daném místě.
7. Vaše webové stránky si budují své místo na internetu
Pokud vaši konkurenti ještě nejsou online, pravděpodobně budou brzy. Nejprve si vytvořte vysoce kvalitní web a staňte se lídrem ve svém oboru.
Pokud jsou vaši konkurenti online, máte jiný druh příležitostí: můžete vytvořit web, který je zcela odlišný od stránek vašich konkurentů, a ukázat tak potenciálním zákazníkům, v čem je vaše společnost odlišná.
8. Web zajistí váš dlouhodobý úspěch
V roce 2020 používalo internet téměř 4,54 miliardy lidí (59% světové populace) a stále více lidí se k internetu připojuje.
Bez webové stránky je vaše firma pro tyto lidi na internetu neviditelná. Jak čím dál více lidská populace postupuje do digitální éry, pokud neinvestujete do webových stránek vaše podnikání se stane časem neviditelným pro většinu lidí.
Abyste si udrželi konkurenceschopnost v tomto stále více digitálním světě, musí se vaše firma dostat do online světa.
Potřebuji tedy pro své podnikání webové stránky?
Doufejme, že jste si nyní uvědomili, že otázka nezní „potřebuji pro své podnikání webovou stránku“, ale „mohu si dovolit nemít web v současné digitální éře“. A odpověď zní NE, pokud chcete dlouhodobě fungovat. Webové stránky jsou jednou z nejlepších investic, jaké může podnik do budoucnosti podniknout.
Pokud máte zájem o vytvoření webových stránek určitě nás kontaktujte a spolu vymyslíme vhodné řešení.
Nejnovější komentáře